ايش سيزلييه سون!
نتورك ماركتينگ/ بازار يابي شبكه اي پنبه ريز

 همانند سازي كليد موفقيت در نتورك ماركتينگ

Baldwin يك نتوركر حرفه اى Professional است كه شهرت بسيار زيادي در آمريكا و ديگر كشورها دارد. اين مقاله يكي از دست نوشته هاي او در زمينه Duplication يا "همانند سازي" است كه در يكي از سايتهاي آموزشي International نوشته شده است.

همانند سازي در نتورك ماركتينگ

Duplication In Network Marketing

  

اگر شما گرفتار برنامه اي در نتورك ماركتينگ شده ايد ، به ياد داشته باشيد كه كليد آن درDuplication يا "همانند سازي" است. مطمئن باشيد اگر همانند سازي به خوبي انجام نشود ، دايركتهاي شما توانايي هدايت كردن مجموعه را نخواهند داشت و در نهايت شما نيز دچار مشكل مي شويد. شايد فكر كنيد كه آنها مهارت چنين كاري را دارند اما ممكن است برعكس باشد!! شما بايد اطلاعات و تجربه هاي خود را در اختيار دايركتهاي خود بگذاريد تا آنها هم به زيرمجموعه هاي خود انتقال دهند و به همين ترتيب به كل شبكه منتقل شود. اگر شما اطلاعاتتان را در درون خودتان نگه داريد بعد از مدتي مجموعه شما متوقف خواهد شد و اين خيلي نااميد كننده است.

پلان شركت  و نحوه پرزنت و مشاوره را به طور كامل به آنها آموزش دهيد زيرا آنها بايد قدرت توضيح به ديگران را داشته باشند. به آنها ياد بدهيد در جلسات آموزشي و جلسات مشاورهشركت كنند و تمام مطالب مهم را يادداشت كنند. زيرا آنها هم بايد روزي مثل شما قدرت اداره جلسات را داشته باشند. شما زماني كارتان را به خوبي انجام داده ايد كه هر اطلاعاتي در زمينه صنعت نتورك ماركتينگ و شركتي كه با آن همكاري داريد ، زيرمجموعه هاي شما هم داشته باشند و زماني كه احساس كنيد آنها به مرحله اي رسيده اند كه اطلاعات بيشتري نسبت به شما دارند ، بدانيد كه قدرت Duplication بسيار بالايي داريد.

دريافت يك ايميل از زيرمجموعه يكي از دايركتهاي شما در مورد اينكه آنها نمي توانند مثل ليدرشان موفق باشند بسيار غم انگيز است. پس دايركتهاي خود را براي ساپورت كردن و آموزش دادن زير مجموعه هايشان آماده كنيد. همه مي خواهند در اين حرفه پيروز شوند اما به ياد داشته باشيد كه در اين صنعت تنها ميانگيني از افراد موفق خواهند شد!! زيرا همه با تمام وجود نمي خواهند و هيچ گونه شغل و تجارت ساده اي وجود ندارد كه بدون تلاش و گذاشتن وقت بشود در آن پيروز شد و اين تجارت هم از آنها مستثني نيست. به آنها بياموزيد كه براي موفقيت در اين تجارت ، آن را ساده نگيرند و توقع نداشته باشند در ماه اول هزاران دلار سود كنند!!

شما با خريد يك Domain و هزينه كردن چند دلار در سال و يا راه اندازي يك وبلاگ بدون هيچ هزينه اي مي توانيد اطلاعات و داشته هاي خود را به زيرمجموعه هاي خود انتقال دهيد. داشتن يك وب سايت و يا وبلاگ آموزشي ، شما را موظف مي كند كه اطلاعات خود را روز به روز بيشتر كنيد و براي آموزش بيشتر به زيرمجموعه هايتان ، بيشتر آموزش ببينيد!! به زير مجموعه هاي خودراه اندازي وب سايت و يا وبلاگ را آموزش دهيد تا آنها هم بعد از اينكه صاحب يك مجموعه شدند بتوانند از اين طريق به زير مجموعه هاي خود آموزش دهند و آنها را هدايت كنند.

به آنها ياد بدهيد به جاي اينكه خودشان چيزي را تجربه كنند از تجربه هاي Upline يا بالادستيخود استفاده كنند. مثل يك كتاب كه به آنها راهي را نشان مي دهد و نيازي نيست آنها آزمون و خطا كنند. آنها تحت هيچ شرايطي نبايد از اينترنت غافل شوند. زيرا خيلي از تجارب افراد در زمينه نتورك ماركتينگ در اينترنت وجود دارد و آنها مي توانند از اين تجربيات استفاده كنند. چه تجربه هاي شيرين و چه تجربه هاي تلخ !!

به آنها ياد ندهيد كه مدام در حال تعقيب شما باشند!! آنها نبايد هميشه copycat يا مقلد باشند !!بعد از مدتي بايد از خلاقيتهاي خود بهره ببرند و ابداع كننده مبحث هاي آموزشي جديد باشند

یارپاق لار :


Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : Blogskin.ir